Відповідно до ст. 20 Закону України "Про звернення гро­мадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не по­требують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керів­ник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звер­нення. При цьому загальний термін вирішення питань, пору­шених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін роз­гляду може бути скорочено. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у пер­шочерговому порядку.
Відділ Держкомзему в Казанківському районі.

(Газета "Голос Казанківщини", 25.11.2010 р.)