Загалом за рік опрацьовано 228 запитів на публічну інформацію, з них дев’ять дублетних, тринадцять повторних. 213 запитів подані фізичними особами, 15 — юридичними (ГО, ПМП, СТ, ФГ).

33 запити надійшло з Вознесенського району, 18 — з Новобузького району, 23 — з Миколаєва, 11 – з Київської області, 9 — з Березанського району, 43 — з Києва, по 7 — з Березнегуватського та Первомайського районів, по 4 — з Одеської області та Братського району, по 3 — з Веселинівського, Вітовського та Кривоозерського районів, по 2 — з Херсонської та Черкаської областей, Єланецького, Казанківського, Миколаївського, Снігурівського районів, по 1 – з Дніпропетровської, Херсонської областей, Житомира, Черкас, Новоодеського району, 44 – без визначеного регіону.

28 запитів надійшло поштою, 192 — електронною поштою, 8 — персонально.

Управління землеустрою та охорони земель було залучено до розгляду 155 запитів, юридичне управління — 17 запитів, відділ ринку та оцінки земель — 16 запитів, управління державного земельного кадастру — 9 запитів, управління з контролю за використанням та охороною земель — 27 запитів, управління адміністративно-організаційного забезпечення — 10 запитів, управління персоналом — 11 запитів, фінансове управління — 15 запитів, сектор звернень громадян та доступу до публічної інформації — 3 запитів, відділ у Березнегуватському районі — 11 запитів, відділи у Єланецькому та Миколаївському районах — по 7 запитів, відділи Березанському та Первомайському районах — по 9 запитів, відділи у Веселинівському, Вітовському, районах —по 4 запити, відділ у Баштанському, Новоодеському, Очаківському районах — по 3 запити, відділи у Братському, Казанківському районах — по 2 запити, відділи у  Кривоозерському, Новобузькому, Снігурівському  районах — по 1 запиту.

Найбільше запитів надійшло у липні (63), найменше — у лютому (16).

Запитувачів цікавило:

– надання копій з книги записів, державних актів на землю, клопотань громадян, графічних матеріалів, відмов, наказів, договорів Головного управління, проєктів землеустрою, інших організаційних та розпорядчих документів;

– матеріали за результатами перевірок державних підприємств та інших дій у сфері дотримання земельного законодавства;

– відомості про земельні ділянки, їх категорії, правовий статус та розпорядників, порядок формування, в тому числі за визначеним кадастровим номером, місцем розташування, графічними матеріалами;

– надання дозволів на земельні ділянки садовим товариствам;

– реквізити вхідних документів, стан їх розгляду, в тому числі щодо проєктів землеустрою;

– відомості про судові видатки та судові питання Головного управління;

– переліки земельних ділянок за різними критеріями, в тому числі альбоми-атласи зарезервованих земельних ділянок учасникам АТО;

– інформація про лісосмуги та форму їх власності, перелік та оформлення земель об’єктів природно-заповідного фонду;

– відомості про земельні торги на визначені ділянки, кількість та площа земель, продаж яких здійснено;

– викопіювання мережі доріг у сільській раді, корегування планового матеріалу по селищній раді, докладна мапа населеного пункту;

– надання кадастрових номерів земельної ділянки, витягів з нормативної грошової оцінки;

– дані про проведення інвентаризації земель;

– приватизація земельних ділянок;

– нецільове використання земельних ділянок;

– розмір орендної плати за землю;

– щодо видатків Головного управління на 2020 рік;

– розмір площ земельних ділянок під пасовищами у визначеній сільській раді.

Для порівняння, за аналогічний період 2019 року опрацьовано 124 запити на публічну інформацію, з них шість дублетних, п’ять повторних. 108 запитів подані фізичними особами, 16 — юридичними (профком, ГО, ЗМІ, НДІ).

У звітному періоді 2018 року опрацьовано 127 запитів на публічну інформацію, з них сім дублетних, дев’ять повторних. 101 запит поданий фізичними особами, 26 — юридичними (ГО, ТОВ, ПП, ДП, ФГ). А у 2017 році опрацьовано 76 запитів на публічну інформацію, з них один дублетний, один повторний. 65 запитів подані фізичними особами, 11 — юридичними (ГО, ПАТ, фонд, асоціація, ЗМІ, ДП).

Усі відповіді на запити надавалися у строки, передбачені статтею 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

Ознайомитися з тематикою запитів з початку року можна за посиланням.

На сайті Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області розміщена електронна форма для подання запиту на публічну інформацію. http://mykolaivska.land.gov.ua/podaty-zapyt-na-publichnu-informatsiiu/

Довідково Відповідно до статті 21 Закону України “Про доступ до публічної інформації” від 13 січня 2011 року № 2939-VI інформація на запит надається безкоштовно. Якщо запит на інформацію передбачає виготовлення копій документів об’ємом понад 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. Розмір фактичних витрат визначено  наказом Міністерства аграрної політики  та продовольства України  від 20.12.2016 № 555 “Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальні органи, та Порядку відшкодування цих витрат”.