Вона відбулася за участю представників земельних відомств, представниками об’єднань і галузевих рад підприємців. Чільне питання зустрічі – обговорення чинного Порядку щодо надання у власність, постійне користування та оренду земельних ділянок.
Його піддали критиці в частині переліку документів, які повинен зібрати підприємець. Зокрема, йшлося про те, що відповідно до законодавства про дозвільну систему у підприємця можуть вимагати тільки той документ, який визначений законодавством України. Неприпустимість доповнення переліку на надання документами, не передбаченими законами України усуне безліч скарг підприємців з приводу виділення земельних ділянок у місті.
Наразі перелік документів, необхідних для надання земельної ділянки, складається з 18 найменувань. Тому завдання Центру адміністративних послуг та дозвільних органів — побудувати роботу таким чином, щоб між службами самим збирати необхідні документи. Наразі цей тягар покладено на плечі підприємців, змушених дублювати кожний папірець, звертаючись до кожної служби.
Вже наступного тижня відбудуться робочі зустрічі для визначення законодавчих норм, які визначають вимоги на надання тих чи інших документів підприємцями. Їх підсумком має стати спрощення процедур отримання земельних ділянок у Миколаєві.
Громадські організації, Громадська рада, Земельне законодавство, Землевпорядна експертиза, Офіційна хроніка та новини
Роботу Центру з надання адмінпослуг у Миколаєві розпочато з наради по земельних питаннях
Comments are Closed