Збори відбулися у приміщенні торгово-економічного технікуму. У роботі президії взяли участь заступник голови Миколаївської обласної державної адміністрації В. Травянко; професор, завідувач кафедри економічних наук Чорноморського державного університету В. Горлачук, керівництво Головного управління Держкомзему у Миколаївській області.
До порядку денного внесено п’ять питань. З першого і основного питання виступила перший заступник начальника Головного управління Держкомзему у Миколаївській області К. Василюк.
Вона розповіла про результати перевірки фінансово-господарської діяльності, використання коштів загального та спеціального фондів Державного бюджету, стану збереження Державного майна та додержання земельного законодавства в Головному управлінні Держкомзему у Миколаївській області. Перевірка здійснювалася за період 2009-2010 роки та завершений період 2011 року. Вона тривала у період з 10.07 по 26.07.
За виявленими недоліками у роботі затверджено план заходів по їх усуненню. Передбачено посилити дисципліну складання, розгляду, затвердження та виконання кошторисів відомства. Щоквартально забезпечуватиметься інвентаризація розрахунків з дебіторами та кредиторами, бланків державних актів. Здійснюватиметься постійне перерахування акумульованих коштів на рахунок Держземагентства України.
Зі структурними підрозділами Головного управління Держкомзему у Миколаївській області та територіальними органами Держземагентства на місцях у вересні-жовтні триватимуть роз’яснення щодо відповідності розміру плати за послуги згідно з нормами чинного законодавства. Кошти за надані послуги надходитимуть до спеціального фонду.
По місту Вознесенську у жовтні заплановано привести індексну кадастрову карту населеного пункту у відповідність до вказівок Держкомзему. Також з серпня ведуться роботи спільно з компанією “MGGP” по оновленню та актуалізації індексних кадастрових карт (ІКК). Це передбачає приведення у відповідність кадастрових номерів земельних ділянок, розташованих на території сільських населених пунктів, для ведення державного реєстру земель. Роботи фінансуються відповідно до позики між Україною та Світовим банком “Проект видачі державних актів на право власності на землю в сільській місцевості та розвиток системи кадастру” в рамках компоненту D “Проведення землевпорядних робіт”.
Крім того, приводитимуться у відповідність до вимог законодавства Поземельні книги за січень-червень 2011 року. З організаційних заходів — передбачено підготувати наказ про розподіл обов’язків та повноважень між начальником Головного управління, першим заступником та заступником начальника Головного управління.
Заступник голови ОДА В. Травянко органічно підсумував дебати з цих питань: “Хоч виявлені порушення і незначні в загальному обсязі робіт, однак вельми дошкульні. Ми можемо уникати їх у повсякденній діяльності? Питання риторичне. Удосконалення роботи в цих питаннях, зрештою, сприятиме діалогу влади і громади. Тож працюємо — і в першу чергу для людей”.