Прес-конференція з цього питання відбулася у Державній реєстраційній службі Головного управління юстиції у Миколаївській області. Учасники розглянули основні моменти взаємодії органів земельних ресурсів та органів реєстрації прав.
У зв’язку з тим, що з початку 2013 року, почала діяти нова система державної реєстрації прав на нерухоме майно, змінилася і схема реєстрації земельних ділянок в кадастровій карті України.
Тепер, щоб зареєструвати земельну ділянку та внести її до кадастрової карти, потрібно звернутися до територіальних органів Держземагенства. Однак перед цим потрібно отримати документ про право власності на земельну ділянку. А видачею такого документа займається реєстраційна служба. У цьому і полягає суть взаємодії двох відомств.
За словами першого заступника начальника Головного управління Держземагентства в Миколаївській області Віталія Лепехи, у взаємодії цих двох структур поступово вирішуються технічні проблеми, які ускладнюють процес реєстрації земельних ділянок.
– У нас проблема виникає наступна – це відсутність електронного обміну даними. Якщо ми надамо реєстраційній службі свої дані і обмінні файли, то реєстраційна служба на нинішньому етапі не зможе їх обробити, – повідомив Віталій Васильович.
Тобто, у Держземагенства та реєстраційної служби різні бази даних, які по-різному функціюють. Однак, за словами фахівців, ця проблема вирішиться вже в нинішньому році.
Інформаційне суспільство, Діяльність Головного управління, Земельне законодавство, Кадастр і реєстрація, Офіційна хроніка та новини
Керівники миколаївських обласних управлінь Держземагентства та юстиції розповіли, як зареєструвати земельні ділянки
Comments are Closed