Орган влади має постійно і регулярно роз’яснювати цілі, завдання, принципи реалізації державної політики, висвітлювати діяльність органу державної влади, , відповідати на запити громади, бути відповідальним та підзвітним громадянам. Задля цього орган влади має вчасно надавати ту інформацію, яка допомагає розуміти процеси, що відбуваються у сфері відповідальності органу влади.
З цією метою сектором взаємодії зі ЗМІ та громадськістю Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області протягом ІІ кварталу 2020 року оприлюднено на офіційному вебсайті більше 90 матеріалів, з них 3 статті – на офіційному сайті Кабінету Міністрів України, 2 статті – на офіційному вебсайті Миколаївської облдержадміністрації. Проведено 1 виступ радіо. На системній основі здійснюється співробітництво з регіональними друкованими виданнями «Рідне Прибужжя», «Южная Правда», «Вечерний Николаев».
Щомісячно сектором оприлюднюються альбоми-атласи з резервування земельних ділянок для учасників АТО (ООС) на території Миколаївської області. Також оперативно на офіційному інтернет-сайті Головного управління надається інформація з кадрових питань: оголошення, графіки та результати конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби, довідки про результати перевірок, передбачених Законом України «Про очищення влади».
У соціальній інтернет-мережі “Facebook” створена та функціонує офіційна сторінка Головного управління для оприлюднення матеріалів основного інтернет-сайту та оперативного реагування на запитання відвідувачів сторінки. Регулярно її відвідують біля 500 підписників. Така ж сторінка ведеться у системі мікроблогів Twitter.
З початку року сектор взаємодії зі ЗМІ та громадськістю Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області провів 17 онлайн трансляцій розгляду клопотань про надання дозволів на розробку проектів землеустрою. Було оприлюднено понад 3500 наказів. Така ініціатива надає громадянам можливість бути в курсі рішень територіальних органів служби та є гарантією відкритого та неупередженого процесу розпорядження сільськогосподарськими землями. Окрім цього, трансляції сприятимуть повноті реалізації стратегії «Кадастр 2.0. Прозорість, доступність, інновації»: населення не лише оперативно інформуватиметься, але і залучатиметься до процесу розгляду клопотань та прийняття рішень стосовно надання, або ж відмови у наданні дозволів на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність та користування.
Робота по комунікуванню з населенням допомагає попередити негативні явища, дає можливість людям бути вчасно проінформованими. Вона необхідна для підвищення довіри, для покращення розуміння дій влади, прозорості та доступності.