З початку 2021 року року керівники відділів у районах Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області провели ряд заходів з інформування підприємств, установ, організацій щодо необхідності наповнення Державного земельного кадастру відомостями про земельні ділянки. На нарадах та зустрічах з землекористувачами та органами місцевого самоврядування фахівці землевпорядної служби роз’яснювали алгоритм оформлення земельних ділянок, відомості по яких не внесені до Державного земельного кадастру.
З цією метою 10 червня 2021 року відбулася робоча зустріч заступника начальника відділу у Новоодеському районі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області Наталії Матіної з начальником земельного відділу Новоодеської ОТГ Гетою П.П. Керівник розповіла про необхідність проведення перевірки наявності земельної ділянки в Державному земельному кадастрі а також про проблемні питання державної реєстрації земельних ділянок.
Загалом протягом 2021 року Головним управління Держгеокадастру у Миколаївській області було проведено та ініційовано:
– 348 нарад з представниками сільських та селищних рад районів та товаровиробниками;
– 390 листів-роз’яснень щодо активізації роботи по розробці документації із землеустрою направлено до районних, міських, селищних та сільськіх рад;
– 106 інформаційних повідомлення на офіційних сайтах РДА;
– 374 листів-роз’яснень розміщено на дошках оголошень селищних та сільских рад району
Роботу по інформуванню підприємств, установ, організацій щодо необхідності наповнення Державного земельного кадастру відомостями про земельні ділянки буде продовжено.
Нагадуємо, що державна реєстрація земельних ділянок – це процедура закріплення прав власників землі та землекористувачів на земельні ділянки на основі документів, що підтверджують ці права. Для такої реєстрації необхідно подати відповідну заяву. Сертифікований інженер-землевпорядник може подати онлайн заяву про реєстрацію земельної ділянки через портал електронних сервісів Держгеокадастру, що є особливо актуально на теперішній час – в умовах карантину.