Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», виконуючи Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні Держгеокадастру у Миколаївській області проводиться робота, спрямована на своєчасний та якісний розгляд звернень громадян, одержаних поштою та на особистому прийомі в. о. начальника Головного управління.
Протягом жовтня-листопада 2024 року до Головного управління від громадян, надійшло 124 звернень, з яких 23 звернення (18,5 % від загальної кількості) надійшло від громадян, що потребують соціального захисту, зокрема:

  • від осіб з інвалідністю – 3 звернення, які одночасно є пенсіонерами (2,4 % від загальної кількості):
  • від військовослужбовців (учасників бойових дій) – 4 звернення (3,22 % від загальної кількості);
  • від пенсіонерів 16 звернень (12,9 % від загальної кількості).

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо роз’яснення вимог земельного законодавства, а саме: надання завіреної копії державного акта, довідки про зміну кадастрового номеру земельної ділянки та наявності зареєстрованої земельної ділянки за громадянином тощо.
Від вищих органів державної влади, а саме від Миколаївської облдержадміністрації, до яких звернулися жителі Миколаївщини, надійшло 13 звернень (з них 2 повторних) з питань роз’яснення вимог земельного законодавства щодо неотримання орендної плати за користування земельною ділянкою, та розірвання договору оренди на земельну ділянку.

Кількість повторних звернень складає – 10, або 8,06 % від загальної кількості. Колективні звернення за звітний період до Головного управління не надходили.

За звітний період надійшло 1 звернення від громадян до Урядової «гарячої лінії» .
З метою забезпечення реалізації права фізичних та юридичних осіб на отримання адміністративних послуг у Головному управлінні діє Громадська приймальня, до якої за звітний місяць надійшло 19 звернень, з яких 11 звернень були отриманні під час чергування працівників Управління Державного земельного кадастру та 3 до працівників Управління землеустрою та охорони земель Головного управління).

В. о. начальника Головного управління Володимир Корнукій приділяє велику увагу розгляду звернень пільгової категорії громадян, безпосередньому спілкуванню з мешканцями громади під час проведення особистих прийомів, гарячих телефонних ліній спілкування із громадянами.
Протягом жовтня-листопада поточного року, Володимир Корнукій провів 15 особистих прийомів в Головному управлінні за участю 13 громадян в рамках реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади. Усі звернення були розглянуті та опрацьовані в межах повноважень з дотриманням вимог, передбачених нормативними документами, які врегульовують порядок та особливості розгляду звернень громадян. Заявникам надані вичерпні відповіді та обґрунтовані роз’яснення.

За звітний період до Головного управління надійшло та опрацьовано 7 запитів на публічну інформацію. З яких 4 стосувались питання надання документації із землеустрою, 1 – надання архівної копії документації із землеустрою, 1 – надання інформації про право користування земельною ділянкою лісогосподарського призначення та 1 щодо користування земельною ділянкою під полезахисними лісовими смугами.

За запитами, що надійшли на адресу Головного управління, запитувачам надано вичерпні відповіді та роз’яснення у терміни, передбачені статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».