Задачею пресслужби є  постійне і регулярне роз’яснення цілей, завдань, принципів реалізації державної політики, висвітлювання діяльності органу державної влади, надання відповідей на запити громади, відповідальність та підзвітність перед  громадянами.

З цією метою сектором взаємодії зі ЗМІ та громадськістю Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області протягом 2020 року оприлюднено на офіційному вебсайті майже 340 матеріалів, з них по 15 статей – на офіційних вебсайтах Кабінету Міністрів України та 14 статей – на офіційному сайті  Миколаївської облдержадміністрації. Проведено 3 виступи на радіо та телеканалах.  На системній основі здійснюється співробітництво з регіональними друкованими виданнями «Рідне Прибужжя», «Южная Правда», «Вечерний Николаев».

Щомісячно сектором оприлюднюються альбоми-атласи з резервування земельних ділянок для учасників АТО (ООС) на території Миколаївської області. Також оперативно на офіційному інтернет-сайті Головного управління надається інформація з кадрових питань: оголошення, графіки та результати конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби, довідки про результати перевірок, передбачених Законом України «Про очищення влади».

У соціальній інтернет-мережі “Facebook” створена та функціонує офіційна сторінка Головного управління для оприлюднення матеріалів основного інтернет-сайту та  оперативного реагування на запитання  відвідувачів сторінки. Регулярно її відвідують понад 600 підписників. Така ж сторінка ведеться у системі мікроблогів Twitter.

З початку  року  сектор взаємодії зі ЗМІ та громадськістю  Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області  провів 43 онлайн трансляції  розгляду клопотань про надання дозволів на розробку проектів землеустрою. Було оприлюднено близько 9 350 відповідей та наказів. Така ініціатива надає громадянам можливість бути в курсі рішень територіальних органів служби та є гарантією відкритого та неупередженого процесу розпорядження сільськогосподарськими землями.

Робота по комунікуванню з населенням дає можливість людям бути вчасно проінформованими з питань діяльності Держгеокдастру  . Вона необхідна для підвищення довіри, для покращення розуміння дій держваної служби , прозорості та доступності.