Сьогодні, 27 березня 2019 року, управлінням адміністративно-організаційного забезпечення та сектором звернень громадян та доступу до публічної інформації було проведено два заходи: нарада з посадовими особами, які відповідають за ведення діловодства у структурних підрозділах Головного управління, та селекторна нарада з посадовими особами, які відповідають за ведення діловодства в територіальних структурних підрозділах Головного управління. Метою заходів стало проведення роз’яснювальної роботи з питань організації діловодних процесів у Головному управлінні Держгеокадастру у Миколаївській області, складання та оформлення документів відповідно до вимог, передбачених державними стандартами на організаційно-розпорядчу документацію.
Начальник управління адміністративно-організаційного забезпечення Анжела Веремєєва наголосила на безумовному дотриманні вимог Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55; Національного стандарту ДСТУ 4163-2003 (Державної уніфікованої системи документації «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів»); Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 при оформленні документів та організації діловодства в структурних підрозділах.
Також Анжела Веремєєва звернула увагу на обов’язковому дотриманні вимог до реєстрації в системі електронного документообігу «ДОК ПРОФ» згідно з інструкціями, доведеними Держгеокадастром.
На завершення керівник структурного підрозділу повідомила про необхідність вжиття заходів щодо поліпшення стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах Головного управління в частині дотримання термінів виконання доручень, листів та звернень які надходять до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області.