Головним управлінням Держкомзему у Миколаївській області протягом І півріччя забезпечено своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян.
За результатами розгляду звернень заявникам надавалися письмові відповіді на порушені ними питання у встановлені чинним законодавством строки.
За цей період до Головного управління надійшло, розглянуто та надано відповіді на 256 звернень громадян. З них від Миколаївської облдержадміністрації надійшло 123 звернення, або 48,04% від загальної кількості.
У цих зверненнях були порушені такі питання:
– щодо роз’яснення вимог земельного законодавства, інформаційні запити –23 звернення (8,9% від загальної кількості);
– щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (складання державних актів на право власності на земельні ділянки) – 87 звернень (33,9%);
– щодо роздержавлення та розпаювання земель сільськогосподарських підприємств, визнання права на земельну частку (пай) – 36 звернень (14,06%);
– щодо надання, вилучення земельних ділянок – 24 звернення (9,37%);
– щодо регулювання орендних відносин (виплата орендної плати, збільшення розміру орендної плати, укладання та розірвання договорів оренди тощо) – 21 звернення (8,2%);
– щодо вирішення земельних спорів (щодо межі суміжного землекористування, тощо) – 12 звернень (4,68%);
– скарги на дії (бездіяльність) посадових осіб територіального органу Держкомзему у Миколаївській області, облдержземінспекції, Миколаївської регіональної філії ДП «Центр ДЗК», ДП «Миколаївській науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» – 2 (0,78%);
– скарга на дії (бездіяльність) посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування – 1 (0,39%);
– інші питання – 50 звернень (19,53%).