У Миколаєві відбулася нарада щодо чинної процедури оренди, викупу та зміни цільового призначення земельних ділянок для підприємців.
У нараді взяли участь представники органів Держкомзему, дозвільних установ, міської влади. Учасники обговорення зійшлися на необхідності внесення змін до чинної процедури розгляду заяв суб’єктів господарювання на одержання документа дозвільного характеру. Таким є рішення міської ради про передачу у власність, надання в постійне користування та оренду (продовження терміну оренди) земельних ділянок.
Основною причиною необхідності змін є посилення прозорості для підприємців процедури розгляду поданих заяв на оренду земельних ділянок та прийняття відповідних рішень. Постійне коректування дозвільного законодавства вимагає оперативного його впровадження органами виконавчої влади на місцях. Було запропоновано провести відповідні зустрічі з представниками галузей підприємців для того, щоб разом з участю державних адміністраторів пройти по кожній процедурі отримання земельних дозвільних документів.
Представники сфери землеустрою підтримали позицію підприємців щодо необхідності затвердження єдиних процедур на державному рівні для виключення практики затвердження порядків в кожному органі місцевого самоврядування окремо. Адже це, в свою чергу, призводить до двояких тлумачень законів.
Учасниками зустрічі відзначено наявність чіткої роботи між Держкомземом та державними адміністраторами в питаннях видачі дозвільних документів. Результат наради – одностайне рішення про необхідність розробки проекту рішення міськвиконкому, яким будуть внесені відповідні зміни до процедури оренди земельних ділянок, які її впорядкують для представників дозвільних органів та спростять для підприємців міста.