Особистий прийом громадян сприяє формуванню позитивної думки про діяльність органів земельних ресурсів. Ці заходи є важливою складовою у налагодженні зв’язків з представниками територіальних громад. У березні на прийом до фахівців органів земельних ресурсів Миколаївщини звернулося близько 130 осіб різного соціального стану та професійної приналежності. Громадяни просять роз’яснити норми чинного земельного законодавства, порядок набуття права власності на землю, реєстрації земельних ділянок або питають поради щодо шляхів вирішення земельного спору.
Фахівці-землевпорядники здійснюють комплекс заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом. Й надалі вживатимуться усі необхідні заходи щодо підвищення відповідальності посадових осіб за якість, об’єктивність, неупередженість заради ефективності роботи зі зверненнями громадян. Ми відкриті для кожного громадянина.
Першочергово розглядаються звернення пільгових категорій громадян і тих, які потребують соціального захисту та підтримки: ветеранів Великої Вітчизняної війни і праці, громадян, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.
Загалом, проводиться суворий облік та контроль за якістю і термінами розгляду усіх звернень. Організація роботи зі зверненнями громадян потребує уважного підходу, чіткого сприйняття та фахового розуміння проблем, з якими звертаються мешканці області. Тому звернення розглядаються кваліфіковано, об’єктивно і своєчасно.