У межах стратегії «Кадастр 2.0. Прозорість, доступність, інновації» створено електронний реєстр сертифікованих інженерів-землевпорядників та надано їм можливість оновлювати, додавати та змінювати інформацію в реєстрі свій електронний кабінет.

Це означає, що сертифікованим інженерам-землевпорядникам надається право додавати/змінювати інформацію в реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників завдяки електронному доступу.

Завдяки електронному доступу інженер-землевпорядник в будь-який час зможе змінювати інформацію про місце роботи, членство в саморегулівній організації у сфері землеустрою, інформацію про місце провадження господарської діяльності. Ця функція доступна для суб’єктів, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та здійснили авторизацію в особистому електронному кабінеті за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Основною метою запровадження такого функціоналу є уникнення контакту чиновників з інженерами землевпорядниками задля гарантування максимальної відкритості та спрощення даних бюрократичних процедур. Зверніть увагу, усі внесені інженерами-землевпорядниками зміни автоматично додаватимуться в реєстр.

З детальним описом функціоналу можна ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/2ZrDqov.