15 листопада набув чинності наказ Держкомзему від 30.08.2010 №631, який уточнює порядок заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою, викладений у відповідній Інструкції.
Відтепер заповнювати бланки державних актів на землю будуть тільки співробітники держпідприємства, визначеного Держкомземом, а організовувати підписання заповнених бланків – територіальні органи Держкомзему. При цьому забороняється передавати бланки державних актів фізичним чи юридичним особам, крім випадків передачі їх безпосередньо відповідним державним органам для підписання, заповнення та реєстрації.
У випадку перебування ділянки у власності декількох осіб державний акт видається особі, уповноваженій власниками земельної ділянки. Цей порядок встановлений Інструкцією.
Держкомзем доповнив Інструкцію положенням, яке передбачає умови видачі нового державного акта взамін зіпсованого, втраченого(пошкодженого): по-перше, наявність у територіальному органі Держкомзему другого примірника держакта, документації із землеустрою, а також даних про земельну ділянку та її власників (користувачів) у держреєстрі земель; по–друге, розміщення власником (користувачем) інформації про втрачений державний акт у місцевих ЗМІ і відсутність будь-яких даних за результатами публікації протягом місяця.
Новий державний акт на ім’я спадкодавця взамін зіпсованого, втраченого (пошкодженого) видається також спадкоємцю на запит нотаріуса щодо витребування документів, необхідних для вчинення нотаріальних дій, відповідно до статті 4 Закону України "Про нотаріат". Видача акта здійснюється протягом 15 робочих днів з дня отримання відповідних матеріалів: копії акта приймання–передавання межових знаків на зберігання; копії акта перенесення меж в натурі (на місцевості) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності; копії документа, на підставі якого набуто право на землю, та запиту нотаріуса.